»Tisto fotografiranje se mi je zdelo krasno, ker je bilo spontano in ker sem videl, kako zelo ga zanima naša kultura.«
»Ker gre za rezidenco, si tukaj z namenom in pričakovanjem, da nekaj narediš. Na voljo imaš čas in mir, da se lahko posvetiš svojemu delu.«
»Tone je vedel praktično za vse, kar se bo zgodilo. Ni povsem res, da fotoreporterji pridejo do dobrih fotografij zaradi tega, ker so se po naključju znašli nekje.«
»Seveda se moraš osredotočati na fotografiranje, kar pa ne pomeni, da ne moreš uživati. V bistvu celo moraš poslušati in vedeti, koga fotografiraš, saj sicer ne moreš imeti odnosa do tega, kar fotografiraš.«
»Prav osvobajajoče je, da nisem vpet v to, kar se pričakuje od fotografije, kaj naj bo na njej, kako mora biti osvetljena in še vse te druge 'pravilnosti'.«
»Ob lučeh bazena sem dodal še nekaj svojih luči in pomagal, da je Đurić videti kot grški bog, fotografija je takoj skočila ven.«
»Kdaj ste posneli prve 'slike'?«
»Zato Rollieflexova srednjeformatna kamera iz leta 1954, ki avtorico spremlja že od študija fotografije na Danskem, ni bila izbrana naključno.«
»Jaz sem jih pač fotografiral in oni so bili tega veseli.«
»Seveda so ljudje še danes tam, vendar na drugačen način, kot so bili nekoč.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju